Медійна школа для тінейджерів Media Teenz

Медійна школа для тінейджерів Media Teenz

Media Teenz - це школа, створена для молодих та талановитих тінейджерів, яких цікавить медіа.

Принципи школи Media Teenz:

№1. Універсальність – школа дає базове розуміння роботи у різних сферах медіа;

№2. Мотивація розвиватися – метою школи є показати учасникам можливості та інструментарій, який допоможе їм надалі розвиватися в медіа-секторі;

№3. Орієнтація на результат – кожен учасник школи повинен захистити власну дипломну роботу перед членами журі, що працюють в медіа.

Протягом 2-х тижнів (30 липня - 10 серпня) фахівці з різних галузей медіа працюватимуть над базовими навичками, які необхідні майбутнім журналістам, блогерам та іншим працівникам медіа.

Програма школи складається з 10-ти лекцій та 10-ти практичних занять, які охоплюють наступні теми:

  • Особливості та стандарти сучасної журналістики;
  • Форми та види ЗМІ;
  • Аналіз та перевірка інформації;
  • Створення власної редакції;
  • Створення та підготовка контенту;
  • Блогінг;
  • Фото та відеоконтент;
  • Безпека в Інтернеті;
  • Основи піару в медіа;
  • Тренди соціальних мережах, робота в Фейсбуці та Інстаграмі;
  • Актуальні освітні можливості для молоді, поради при написанні резюме та мотиваційного листа.

Разом з цим, протягом інтенсивної програми навчання студенти також працюватимуть над власними публікаціями, які будуть представлені на конкурсі наприкінці школи. Найкращі відібрані матеріали будуть опубліковані в провідних інформаційних ресурсах України.

Гугл-форма чекає на вас за адресою http://tiny.cc/ijefvy.

У разі виникнення будь-яких питань звертайтеся за електронною поштою: [email protected]

💰 Комуналка за кеш: СБУ накрила на гарячому Марину Радову та директора «Бессарабського ринку». Алкогольні вечірки, “подружки” і куми — фірмовий стиль КМДА

Служба безпеки України затримала на хабарі в $25 000 колишню начальницю управління туризму КМДА Марину Радову та директора КП «Бессарабський ринок» Миколу Ковальчука.

📬 «Укрпошта» витратить понад 1,2 мільйона гривень на новий брендбук — попри збитки у 413 мільйонів

Державне підприємство «Укрпошта» оголосило тендер на розробку нового брендбуку вартістю 1 245 000 гривень. Це рішення ухвалене на тлі збитків у 413 мільйонів гривень за підсумками 2024 року, про які компанія звітувала публічно.

📛 Керівнику «УкрНДІпроектреставрації» оголошено підозру за розтрату 260 тис. грн — ремонт Башти №4 Київської фортеці існував лише на папері

Керівник державної установи «УкрНДІпроектреставрації» отримав підозру за фактом розтрати бюджетних коштів, виділених на реставрацію Башти №4 музею «Київська фортеця».